Hohoooo!

Jag lever! Sjukt länge mellan uppdateringarna hihi!
Bara 1 vecka kvar på jobbet,sen börjar studierna..velar om det mesta tycker jag nu. Det hade ju inte varit fel att jobba istället,samtidigt som jag vill få en utbildning.
Annars är livet as usual. Jag och gumman kämpar på! Vissa dagar känns livet rätt okej och andra gräver man ner sig långt under fotsulorna.

Det som är skönast är väl att nu har jag bara mig själv,jag vet att det är jag själv som måste fixa och greja med allt.Inte behöva känna mig arg och ledsen då det inte funkar att dela på sysslorna och ansvaret. 
Men såklart svider det i hjärtat när jag tänker på att min fd kärlek delar sin tid med en annan familj.
Att veta att han är så engagerad i dem..det får mig att tvivla på om han nånsin älskade mig så hårt som han påstår att ha gjort. Varför fanns inte det engagemanget för oss då vi fortfarande fanns i närheten?
Fan jag måste sluta tänka så mycket! Ibland önskar jag att jag kunde radera varenda minne och alla känslor jag har för den karln. Fast då skulle ju inte sessan finnas =/

Sitter just nu uppe hos mor och far,mätt och belåten! Mamma levererar god mat som vanligt! =)
Hade tänkt åka upp till Kubbe och kolla in lite dragracing efter jobbet. Men så otippat att det skulle regna då!
Är ju som alltid regnväder dessa helger.

Hade funderingar på att gå på Status Que och Slade nästa helg. Men biljetten känns dyyyyr! 400:- är mycket då man lite har ;) Skiiiiiit! Ja vi får väl se vart det slutar. =) Annars får jag väl hänga utanför! Hihi!

Nu ska jag ta och plocka ihop våra prylar och åka hemövers! Todelooooo!

Ha en härlig lördagskväll! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0