Friskförklarad!

Imorgon får jag komma tillbaka till min praktik igen. Blåsorna är borta och kvar är bara några hundra röda prickar som bevis. De flesta prickarna har även försvunnit..
Mina händer och fötter har sett bedröööövliga ut, dessutom fick jag några i ansiktet, fulla munnen och halsen *ajaj* och klådan på händerna har varit obeskrivlig, sovit med en kall och blöt handduk runt händerna.
Jag och gumman drabbades alltså av höstblåsor som de så vackert heter ;) Lillan hade det ifjol också men då klarade jag mig undan..
Ja mycket ska man vara med om..minns inte att vi hade denna virussjukdom då vi var små? eller?
 
Idag har jag pratat med gubben ett antal gånger på telefon, tror visst han saknar mig hihi! Nej men det har varit en jobbig dag. Det tär på oss att behöva vara ifrån varandra. Allt vi vill är att få en vanlig vardag tillsammans =) Synd det ska vara så tjurigt att hitta nå jobb här i övik då =/
Snart har vi iallafall samma adress igen, och såklart löser allt sig snart till det bästa =)
 
Nu ska jag kasta mig isäng! Gumman sover i min säng så jag ska krypa ner och goa på det vackraste jag har!
Snacka om underbart att somna till sitt barns andetag <3
 
God natt allihopa! Sussanlull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0