prickigt!

Nu är det prickigt som gäller här hemma, Bells har fått vattkoppor.
Jobbigt men skönt att göra bort det.
Älskoberto är på väg hem för att lösa av mig. Jag har ju praktiken på sjukhuset som måste göras =)
Kan inte vara borta så mycket mer, var ju hemma några dagar förra veckan av egna skäl också..
Fy fasen vad jag ska bli omhållen ikväll, av ett par starka armar. En famn fylld av kärlek som jag bara ska ligga och njuta i! Jag saknar min hälft så mycket under veckorna. Men nu är det inte länge kvar alls =)

Nu ska jag fixa krubbet! Pärmos (hemgjord såklart) och korv haha! Lyxigt värre! Jaja..det funkar =)

Ha en bra kväll! Det ska jag ha! Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0