sluttampen..

Snart är praktiktiden över..bara denna helg och nästa vecka kvar.
Måste säga att det denna gång har känts lite så där extra tufft. Orken har inte varit på topp och skolarbetena som ska göras under praktiktiden hopar sig. Måste ta tag i allt så jag hamnar på banan igen..Tänk att det bara är några veckor kvar av min utbildning! Till jul är jag utbildad undersköterska =) Ansökte till förskollärarutbildningen i förrgår på sen anmälan bara för skoj, inte en chans att jag kommer in!! men men..you never know! ;)
Jag blir knäpp på att aldrig känna mig nöjd och veta vad jag vill göra haha!

Just nu skulle jag egentligen behövt sitta och skriva på mina arbeten, men så sitter man och tittar på allt annat ;)
Jänta håller på att bli nattad och jag väntar på att få sätta mig framför xboxen en stund och lira lite innan det är dags att nanna. Bring it!

Ikväll har la familia varit hem till våra vänner och deras kids och druckit java, planeringar på en eventuell Birstaresa diskuterades.
 

För ett tag sen tyckte man ju att det vara vardag att gå på Birsta och jag måste erkänna att jag saknar stället! Mitt andra hem! Var det skitväder kunde man alltid promenera med barnvagnen där ;) Så otroligt praktiskt! hehe!
Men nu blir det ju ett litet dagsäventyr att bege sig ner..en byrå ska införskaffas till vårt hem iallafall. Hade helst av allt velat haft den igår eller förrgår, men som vanligt får jag andas och tagga ner haha!

Nej godnatt på er bönder!

Kommentarer
Postat av: Majbritt

Om ni vill åka till Birsta kan ni få sova över i min lya. Jag kan slagga på annat håll.♥ Om det blir efter jul.Kramiz.

2012-12-13 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0