Hemmavid

Gårdagen och dagens timmar spenderas hemma i lägenheten,
med en snorig och hostig men ack så vacker unge <3 
 
Idag är avundsjukan på topp, även fast jag för allt i världen inte missunnar någon annan att uppnå sina drömmar.
Jag önskar bara att jag var liiite närmre min egen just nu. Eller närmare blir det ju för varje dag =)
Varför kan det inte komma ut fler drömställen, just nu vill jag bara att vi ska hitta vårt hem.
Att se någon annan hitta det där, och även få ha sina egna hästar hemma på gården i sitt egna stall..nja jag kan inte rå för att det svider till lite haha!
Men just nu är jag faktiskt tacksam att vi kommit en bra bit på väg i min och älskos framtidsplaner.
Något annat kan man faktiskt inte påstå =)
 
Livet har förövrigt känts lite upp och nervänt sista veckorna.
Efter att en vän plötsligt gått bort, så har funderingarna på livet satt igång rejält. Livet kan verkligen ta en vändning så otroligt fort, man känner rädsla inför att tappa dem som står en närmast. Man tänker tanken att kanske är det sista gången vi ses när man skiljs åt.. hjärtat värker och jag tänker så mycket på hans familj och hans kära Sandra som ska fortsätta att leva varje dag utan att se honom komma in genom dörren.
Man känner sig liten och helt tom inuti. Och snart är det dags för begravning, efter den kanske det känns mer verkligt att det faktiskt hänt. För just nu har jag svårt att greppa vad som skett. Att han är borta föralltid..
Tack för att vi fått lära känna dig vännen! Att jag fått dela massa tokiga och glada minnen med dig. Vi som skulle få så många fler tillsammans..Du kommer vara så saknad <3
 
Nu ska jag ta tag i stöket här hemma! Ta hand om er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0